Συνεργασία «βόμβα» Michelin και TripAdvisor: Τι σημαίνει για τα ελληνικά εστιατόρια;

Σύμπραξη περιεχομένου και αδειοδότησης για να συνδυάσουν την γαστρονομική εμπειρία επιλογής του Οδηγού Michelin, με τη δύναμη του μεγάλου «ακροατηρίου» πελατών του TripAdvisor και της προηγμένης υπηρεσίας κρατήσεων του TheFork, σύναψαν οι δύο εταιρείες.

Πλέον, και τα 14.000 εστιατόρια που επιλέγονται από τους επιθεωρητές Οδηγών Michelin παγκοσμίως θα αναγνωρίζονται ξεκάθαρα με τις διακρίσεις Star, Bib Gourmand και Plate στις ιστοσελίδες και εφαρμογές του TripAdvisor που οδηγούν σε σημαντικά βελτιωμένη προσβασιμότητα της επιλογής Michelin. Περίπου 4.000 εστιατόρια σε όλη την Ευρώπη σύντομα θα είναι προσβάσιμο και δυνατότητα κράτησης στο TheFork και στην ψηφιακή πλατφόρμα Οδηγών Michelin.

Επιπλέον, η Michelin έχει υπογράψει συμφωνία πώλησης της Bookatable στο TheFork. Η εξαγορά αυτή επιτρέπει στην TheFork να εδραιώσει τις υφιστάμενες αγορές της και να επεκταθεί σε πέντε νέες χώρες όπως η Βρετανία, η Γερμανία, η Αυστρία, η Φινλανδία και η Νορβηγία. Αυτό σημαίνει ότι τα 14.000 εστιατόρια που είναι διαθέσιμα στο Bookatable θα ενταχθούν στους 67.000 που ήδη μπορείτε να κάνετε κράτηση στο TheFork, δημιουργώντας τη μεγαλύτερη online πλατφόρμα κρατήσεων εστιατορίων. Οι όροι της απόκτησης της Bookatable από το TheFork δεν θα αποκαλυφθούν, όπως τονίζει ο Οδηγός Michlelin.

Για σχεδόν 120 χρόνια, ο Οδηγός Michelin επιχειρεί να παρέχει τις καλύτερες, ανεξάρτητες και πιο αξιόπιστες πληροφορίες για τα εστιατόρια, ενώ παράλληλα σέβεται συνεχώς τις τοπικές περιοχές και τις γαστρονομικές παραδόσεις και προωθεί τη δουλειά των παθιασμένων σεφ σε εξίσου παθιασμένες διοργανώσεις. Λόγω της αντικειμενικής φύσης των κριτηρίων που χρησιμοποιούν οι επιθεωρητές της Michelin, ο Οδηγός Michelin συμβάλλει επίσης στην επέκταση της επιρροής των γαστρονομικών παραδόσεων στον κόσμο και στην αύξηση του τουρισμού.

Η συνεργασία μεταξύ του Οδηγού Michelin και του TripAdvisor και του TheFork θα αυξήσει σημαντικά την προβολή των σεφ και εστιατορίων του Οδηγού Michelin και θα αυξήσει τις κρατήσεις χάρη στη σύνδεση με τις κορυφαίες πλατφόρμες κρατήσεων online στον κόσμο.

«Με την εμπειρία μας πάνω από 120 χρόνια που κάνει γαστρονομικούς Οδηγούς που παρέχουν συμβουλές εστιατορίων με βάση ανεξάρτητους επιθεωρητές εμπειρογνωμόνων, αυτή η στρατηγική συνεργασία μεταξύ της Michelin και του TripAdvisor θα προσφέρει πρωτοφανή προβολή στις εγκαταστάσεις που περιλαμβάνονται στις επιλογές του Οδηγού Michelin σε όλο τον κόσμο» δηλώνει ο Scott Clark, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Ομίλου Michelin. «Συνδυάζοντας τα μοναδικά κριτήρια φροντίδας και επιλογής του εστιατορίου Michelin με την πλατφόρμα προγραμματισμού περιεκτικών ταξιδίων του TripAdvisor, θα είμαστε σε θέση να κάνουμε τις επιλογές του Οδηγού Michelin προσβάσιμες σε ένα πολύ μεγαλύτερο αριθμό διοργανωτών σε όλο τον κόσμο».

Μαζί, αυτές οι φιλόδοξες συμφωνίες θα επιτρέψουν να προσφέρει σε εκατομμύρια καταναλωτές τη δυνατότητα να εντοπίζουν εύκολα και να κάνουν κράτηση σε εστιατόρια που έχουν επιλεγεί από τη Michelin στο TheFork. Σε αντάλλαγμα, όλοι οι συνεργάτες των εστιατορίων του TheFork θα μπορούν επίσης να αγοραστούν στις ψηφιακές πλατφόρμες Michelin Guide, στο διαδίκτυο στη διεύθυνση: www.guide.michelin.com και App.

«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να προσθέσουμε το Bookatable από την Michelin στην οικογένεια του TripAdvisor. Αυτή η συμφωνία μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να επεκτείνουμε γεωγραφικά τις δραστηριότητές μας, προσφέροντας ακόμη πιο πολύτιμη εξυπηρέτηση τόσο σε εστιατόρια όσο και σε διοργανωτές “, δήλωσε ο Bertrand Jelensperger, αντιπρόεδρος του εστιατορίου και διευθύνων σύμβουλος του TheFork.

Σύντομα θα καταστήσουμε τα επιλεγμένα εστιατόρια Michelin πιο ορατά στις πλατφόρμες μας για να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τους χρήστες μας και να οδηγήσουμε τους κατάλληλους πελάτες σε κάθε εστιατόριο».

Στην Ελλάδα

Η Ελλάδα δεν είναι από τις πρώτες χώρες που θα μπουν στον ψηφιακό χάρτη της συνεργασίας, δεδομένου ότι τα εστιατόρια που βρίσκονται στον Οδηγό Michelin είναι ελάχιστα.

Ωστόσο, δείχνοντας ο Οδηγός Michelin εμπιστοσύνη στο TripAdvisor, ενδέχεται σε δεύτερη φάση οι επιθεωρητές να εξετάζουν με διαφορετικό «μάτι» τα εστιατόρια που έχει επιλέξει το κοινό ως καλύτερα. Δηλαδή τα εστιατόρια που έχουν υψηλή βαθμολογία στο TripAdvisor, να είναι και αυτά που θα επισκέπτονται και θα κρίνουν πιο προσεκτικά.

Στον κόσμο

Το TheFork και το TripAdvisor προσφέρουν σε εστιατόρια ένα τεράστιο κοινό υψηλών προδιαγραφών. Το TheFork απευθύνεται σε 22 αγορές χάρη στην εξαγορά, με περισσότερη έμφαση στους τοπικούς καταναλωτές, με πάνω από 80.000 εστιατόρια και 30 εκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις, ενώ το TripAdvisor βοηθά περίπου 460 εκατομμύρια ταξιδιώτες κάθε μήνα για να προγραμματίσει καλύτερα ταξίδια με τη βοήθεια περισσότερα από 830 εκατομμύρια κριτικές και απόψεις για 8,6 εκατομμύρια καταλύματα, εστιατόρια, εμπειρίες, αεροπορικές εταιρείες και κρουαζιέρες. Αυτοί οι εικονικοί επισκέπτες είναι μια τεράστια ομάδα νέων πελατών για εστιατόρια και μπορούν να επηρεάσουν θετικά τα έσοδά τους σημαντικά.

TheFork

Η TripAdvisor είναι η κορυφαία πλατφόρμα online κρατήσεων εστιατορίων στην Ευρώπη, την Αυστραλία και τη Λατινική Αμερική, με δίκτυο πάνω από 67.000 εστιατόρια παγκοσμίως και πάνω από 30,5 εκατομμύρια μηνιαίες επισκέψεις. Η πλατφόρμα λειτουργεί ως “LaFourchette” στη Γαλλία και την Ελβετία, ως “ElTenedor” στην Ισπανία, ως “TheFork” στην Ιταλία, την Ολλανδία, το Βέλγιο, την Πορτογαλία, τη Σουηδία, τη Δανία, την Αυστραλία, την Αργεντινή, και την Ουρουγουάη. Επίσης λειτουργεί στα αγγλικά ως “TheFork.com”.

Το TheFork συνδέει εστιατόρια και εστιατόρια. Μέσω του TheFork (ιστοσελίδα και εφαρμογή), καθώς και μέσω του TripAdvisor, οι χρήστες μπορούν εύκολα να επιλέξουν ένα εστιατόριο σύμφωνα με τα κριτήρια προτιμήσεων (όπως ο εντοπισμός, ο τύπος κουζίνας, ο τύπος εστιατορίου και η μέση τιμή), συμβουλευτείτε κριτικές χρηστών, ελέγξτε τη διαθεσιμότητα σε πραγματικό χρόνο και να κάνετε απευθείας κράτηση στο διαδίκτυο. Από την πλευρά των εστιατορίων, η TheFork τους παρέχει μια λύση λογισμικού, το TheFork Manager, που επιτρέπει στα εστιατόρια να βελτιστοποιούν τη διαχείριση των κρατήσεων, να εξομαλύνουν τις λειτουργίες και τελικά να βελτιώνουν τις υπηρεσίες και τα έσοδα, ακολουθώντας τις αρχές διαχείρισης της διακύμανσης των τιμών ανάλογα με το χρόνο. τις ταξιδιωτικές και ξενοδοχειακές βιομηχανίες.